Podolog Siemiatycze

Prawidłowa kondycja stóp

Podolog Białystok

Gabinet Podologiczny w Siemiatyczach

Cierpisz z powodu dolegliwości stóp? Nie musi tak być, Twój komfort codziennego życia i pracy nie musi zależeć od stanu stóp. Umów się już dziś na konsultację podologiczną w naszym gabinecie. Znajdziemy rozwiązanie bolesnego problemu i wdrożymy skuteczne leczenie.

Kim jest podolog i z jakimi dolegliwościami należy się do niego udać?

Podologia to dziedzina medycyny, która specjalizuje się chorobach stóp, głównie w obrębie stóp i paznokci. Podolog leczy dolegliwości, które nie wymagają interwencji ortopedycznej, głównie te spowodowane przez inne choroby, drobnoustroje i nieprawidłowe nawyki higieniczne.

Z jakimi dolegliwościami należy udać się do podologa?

Stopa cukrzycowa — jest to zespół dolegliwości towarzyszących cukrzycy. Obejmuje infekcje, owrzodzenia i destrukcję tkanek w obrębie stopy. W tym przypadku pacjent powinien być pod opieką diabetologa i leczenie powinno być prowadzone synchronicznie.

Grzybica paznokci — choroba zakaźna wywoływana przez mikroorganizmy. Objawia się rozwarstwianiem płytki i zmianą jej zabarwienia.

Wrastające paznokcie — bolesna i trudna do samodzielnego wyleczenia dolegliwość. Polega na tym, że boczna krawędź płytki wbija się w wał paznokciowy.

Nadmierna potliwość stóp — wstydliwy problem, z którym zmaga się wiele dorosłych osób. Terapia jonoforezy pomaga regulować pracę gruczołów potowych w skórze pacjenta.

Odciski i modzele — usuwanie tych zmian to jeden z podstawowych zabiegów podologicznych, po których chodzenie przestaje sprawiać ból.

Rekonstrukcja płytki paznokciowej i usuwanie krwiaków po urazach — zabiegi poprawiające estetykę stóp.

Nasze usługi

Kostka arkady

Kostka Arkady na wrastający paznokieć

Zmiana opatrunku kostka arkady

Skrócenie oraz zmiana opatrunku

leczenie kurzajek i brodawek

Leczenie odcisków

leczenie odcisków

Usuwanie brodawek i kurzajek

Pękajace pięty

Pękające pięty

Pediciure medyczny

Pedicure medyczny

Podolg radzi:

Dbaj o stopy i paznokcie !

Odwiedzaj podologa minimum 2 razy w roku aby zapobiegać zamiast leczyć.

Korzystaj z kąpieli stóp !

Minimum raz w tygodniu korzystaj z kąpieli stóp w ciepłej wodzie z dodatkiem specjalistycznej soli, zapobiegniesz pękaniu pięt.

Dużo nie znaczy dobrze !

Nie wycieraj oraz nie złuszczaj nadmiernie naskórka.

Podolog w Białymstoku dla całej rodziny

Pogolog dla dzieci

Podolog dla kobiet

Podolog dla mężczyzn

Jak wygląda wizyta u podologa?

Pierwsza wizyta u podologa rozpoczyna się od wywiadu, który obejmuje nie tylko kwestie problemu w obrębie stopy. Podolog zapyta Cię o ogólny stan zdrowia i przyjmowane na stałe leki. Będzie potrzebował również informacji na temat tego, w jaki sposób dbasz o stopy na co dzień.

Po obejrzeniu zmian postawiona zostanie diagnoza i otrzymasz propozycje terapii. Jeśli zaistnieje taka potrzeba podolog zaleci również konsultację lekarską u ortopedy, diabetologa lub dermatologa.

W trakcie pierwszej wizyty może zostać wdrożona terapia. Nasz specjalista wykona pierwszy zabieg i zaproponuje Ci terminy kolejnych. Otrzymasz pełną informację na temat pielęgnacji leczonych zmian, tak aby kuracja przyniosła, jak najlepsze efekty.

Podolog może Ci również zaproponować fizjoterapię dedykowaną, która pomoże utrzymać na stałe efekty wdrożonej w naszym gabinecie terapii.

Zapraszamy do naszego gabinetu podologicznego w woj. Podlaskim. Dzięki naszej terapii pozbędziesz się bolesnych dolegliwości i będziesz mógł znów cieszyć się życiem.

Działamy bezpiecznie przynosząc szybką ulgę.

Pytania i odpowiedzi

Czy po zabiegu z kostką arkady założę but ?

Tak bez problemu można bezpośrednio po zabiegu ubrać buty .

Czy będę dała/dał rady chodzić po zabiegu?

abieg przynosi natychmiastową ulgę.Bez problemu można chodzić .

Kiedy poczuję ulgę i przestania boleć wrastający paznokieć?

Po założeniu opatrunku Metodą Arkady już nie odczuwamy kłucia i bólu.

Czy można malować paznokcie po zabiegu na wrastających paznokciach ?

Jeżeli wygoimy stan zapalny .Tak oczywiście można malować.

Czy można malować paznokcie po zabiegu na wrastających paznokciach ?

Jeżeli wygoimy stan zapalny .Tak oczywiście można malować.

Czy po usunięciu brodawki podeszwowej mogę iść do pracy ?

Tak nie ma żadnych przeciwwskazań ,można chodzić .Należy tylko zastosować się do zaleceń podologa w pielęgnacji domowej.